Scania

SCANIA MONITORING GPS – w obecnym czasie systemy monitoringu GPS zapewniają sprawne zachowanie w realizacji tempa dostaw i zmniejszeniu wydatków. Powinniśmy o tym pamiętać mając na uwadze prowadzenie korporacji dostawczej.

W chwili obecnej MONITORING GPS jest jednym z działań zapewniających wydolną lustrację szofera i samochodu marki SCANIA przewożącego ładunek.
W ten prosty sposób istnieje alternatywa ciągłego MONITOROWANIA GPS miejsca przebywania oraz zużycie paliwa samochodu SCANIA będącego na uposażeniu korporacji. Dzięki opcji monitorowania GPS pojazdu SCANIA każdy zarządca korporacji w łatwy sposób zdaje sobie sprawę, gdzie w danej chwili jest jego pojazd SCANIA.
Dla sporej ilości przedsiębiorców będzie to na pewno bardzo istotny motyw skłaniający do wyboru takiego rodzaju narzędzia, jakim jest nadmieniony MONITORING GPS. Poza możliwością stałego obserwowania wozu SCANIA istnieje również opcja nadzoru kierowcy wiozącego ładunek. Miewa to ogromne znaczenie w finansowaniu z zatrudnionymi, które oddziałują na pełną sprawność finansową całej przedsiębiorstwa.

Poza opcją ciągłego monitorowania GPS auta SCANIA dostępna jest także opcja obserwacji poziomu zużycia paliwa z szyny CAN :

MODEL:

SCANIA 4-serie (With EDC only)(od 2000)

ŁĄCZNY PRZEBIEG Z ZEGARÓW

ŁĄCZNE ZUŻYCIE PALIWA

OBROTY SILNIKA

PRĘDKOŚĆ POJAZDU

NACISK NA PEDAŁ GAZU

MODEL:

SCANIA G-serie(od 2007)

ŁĄCZNY PRZEBIEG Z ZEGARÓW

ŁĄCZNE ZUŻYCIE PALIWA

POZIOM PALIWA

OBROTY SILNIKA

PRĘDKOŚĆ POJAZDU

NACISK NA PEDAŁ GAZU

MODEL:

SCANIA IRIZAR (EURO 5)(od 2010)

ŁĄCZNY PRZEBIEG Z ZEGARÓW

ŁĄCZNE ZUŻYCIE PALIWA

POZIOM PALIWA

OBROTY SILNIKA

PRĘDKOŚĆ POJAZDU

NACISK NA PEDAŁ GAZU

MODEL:

SCANIA OMNIEXPRESS(od 2007)

ŁĄCZNY PRZEBIEG Z ZEGARÓW

ŁĄCZNE ZUŻYCIE PALIWA

POZIOM PALIWA

OBROTY SILNIKA

PRĘDKOŚĆ POJAZDU

NACISK NA PEDAŁ GAZU

MODEL:

SCANIA OMNILINE(od 2006)

ŁĄCZNY PRZEBIEG Z ZEGARÓW

ŁĄCZNE ZUŻYCIE PALIWA

POZIOM PALIWA

OBROTY SILNIKA

PRĘDKOŚĆ POJAZDU

NACISK NA PEDAŁ GAZU

MODEL:

SCANIA OMNILINK(od 2006)

ŁĄCZNY PRZEBIEG Z ZEGARÓW

ŁĄCZNE ZUŻYCIE PALIWA

POZIOM PALIWA

OBROTY SILNIKA

PRĘDKOŚĆ POJAZDU

NACISK NA PEDAŁ GAZU

MODEL:

SCANIA P-serie (P380)(od 2005)

ŁĄCZNY PRZEBIEG Z ZEGARÓW

ŁĄCZNE ZUŻYCIE PALIWA

POZIOM PALIWA

OBROTY SILNIKA

PRĘDKOŚĆ POJAZDU

NACISK NA PEDAŁ GAZU

MODEL:

SCANIA R-serie R410 (EURO 6)(od 2013)

ŁĄCZNY PRZEBIEG Z ZEGARÓW

ŁĄCZNE ZUŻYCIE PALIWA

POZIOM PALIWA

OBROTY SILNIKA

PRĘDKOŚĆ POJAZDU

NACISK NA PEDAŁ GAZU

MODEL:

SCANIA R-serie (R480)(od 2009)

ŁĄCZNY PRZEBIEG Z ZEGARÓW

ŁĄCZNE ZUŻYCIE PALIWA

POZIOM PALIWA

OBROTY SILNIKA

PRĘDKOŚĆ POJAZDU

NACISK NA PEDAŁ GAZU

MODEL:

SCANIA R-serie (R420)(od 2005)

ŁĄCZNY PRZEBIEG Z ZEGARÓW

ŁĄCZNE ZUŻYCIE PALIWA

POZIOM PALIWA

OBROTY SILNIKA

PRĘDKOŚĆ POJAZDU

NACISK NA PEDAŁ GAZU

MODEL:

SCANIA TOURING (EURO 5)(od 2010)

ŁĄCZNY PRZEBIEG Z ZEGARÓW

ŁĄCZNE ZUŻYCIE PALIWA

POZIOM PALIWA

OBROTY SILNIKA

PRĘDKOŚĆ POJAZDU

NACISK NA PEDAŁ GAZU

Dane techniczne:

GSM:

  • Quad-band 900/1800 MHz; 850/1900 MHz
  • GPRS class 10 (up to 85,6 kbps);
  • SMS (text/data)

GPS/GLONASS:

  • NMEA protocol compatible. Messages: GGA, GGL, GSA, GSV, RMC, VTG, TXT
  • 32 channel GPS/GLONASS receiver
  • -161 dBm sensitivity

Interface:

  • 1 Digital Input Reserved for Ignition Status Monitoring
  • 2 Digital Inputs
  • 1 Analog Input (10V or 30V range)
  • 2 Digital Open-collector Outputs (connecting external relays, LED, buzzers etc.)
  • 1-Wire® protocol
  • Power supply (+10…+30) V DC
  • 2 Status LEDs
  • USB Port
  • Configuration and firmware upload (FOTA and via USB cable)
  • External GSM antenna (SMA connector)
  • External GPS/GLONASS antenna (MCX connector)

Features:

  • GPS/GLONASS and I/O data acquisition
  • Real Time tracking
  • Smart algorithm of data acquisition (time, distance, angle, ignition and event based)
  • Sending acquired data via GPRS (TCP/IP and UDP/IP protocols)
  • Smart algorithm of GPRS connections (GPRS traffic saving)
  • Operating in roaming networks (preferred GSM providers list)
  • Events on I/O detection and sending via GPRS or SMS.
  • Scheduled 24 coordinates SMS sending
  • 5 geofence zones (rectangular or circle)
  • Deep Sleep mode (saving vehicle’s accumulator)
  • FOTA (firmware updating via GPRS)
  • Motion sensor
  • Small and easy to mount case
  • Roaming dependant operation (GPRS traffic saving in roaming zones)
  • Operation mode presets:
    • Advanced overspeeding detection
    • Driver identification (1-Wire® iButton ID key)
Scania
5 (100%) 60 lubie s 5